Prawa Autorskie

Chcesz zdjęcia lub teksty mojego autorstwa- skontaktuj się ze mną. Nie bądź złodziejaszkiem. :)

środa, 28 kwietnia 2010

Demokracja to dwa wilki i owca głosujący co będzie na obiad..



Wilk i owieczka

Mam cię - powiedział wilk i ziewnął.
Owieczka obróciła ku niemu załzawione oczy.
- Czy musisz mnie zjeść? Czy to naprawdę jest konieczne?
- Niestety muszę. Tak jest we wszystkich bajkach: Pewnego razu nieposłuszna   owieczka opuściła mamę. W lesie spotkała złego wilka, który...
- Przepraszam, nie jest tu las, tylko zagroda mego gospodarza. Nie opuściłam   mamy. Jestem sierotą. Moją mamę zjadł także wilk.
- Nic nie szkodzi. Po śmierci zaopiekują się tobą autorzy pouczających czytanek.   Dorobią tło, motywy i morał. Nie miej do mnie żalu. Pojęcia nie masz, jak to   głupio być złym wilkiem. Gdyby nie Ezop, usiedlibyśmy na tylnych łapach i   oglądalibyśmy zachód słońca. Bardzo to lubię.
        Tak, tak, kochane dzieci. Zjadł wilk owieczkę, a potem oblizał się. Nie naśladujcie wilka, kochane dzieci. Nie poświęcajcie się dla morału.
Z.H.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz