Prawa Autorskie

Chcesz zdjęcia lub teksty mojego autorstwa- skontaktuj się ze mną. Nie bądź złodziejaszkiem. :)

wtorek, 18 stycznia 2011

Lubię zbiegi okoliczności


(...)
 czułem jak wyzwalam się 
od zbędnego nadmiaru energii 
w którą wyposażyła mnie młodość 
możliwe 
że mógłbym użyć jej inaczej 
np. napisać 4 reportaże 
o perspektywach rozwoju małych miasteczek 
ale 
.......mam w dupie małe miasteczka 
.......mam w dupie małe miasteczka 
.......mam w dupie małe miasteczka 


Autor: Andrzej Bursa

Znalazłam niechcący powyższy tekst w necie. Szukając informacji na temat rozwoju małych miasteczek- do projektu badawczego (to przez niego tak rzadko zaglądam na blogi Wasze i swój). Tak się składa, że również dzisiaj, tylko parę godzin wcześniej bawiłam się powyższym zdjęciem. Mam dużo zdjęć czekających niekiedy bardzo długo na poświęcenie im ciut uwagi, bo o więcej nie zabiegają. Postanowiłam połączyć oba fakty. I faktycznie: na dzień dzisiejszy już mam w dupie małe miasteczka. Powyższe zdjęcie poprawiło mi humor, a tekst chyba zainspirował do zajęcia się pozostałymi zdjęciami z lata - przynajmniej przypomnę sobie uczucie ciepełka słoneczka na fotkach :)

4 komentarze:

  1. a ja go nie znałam, do dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też:)dlatego moje jest przedmiotem badawczym (jednym z przedmiotów, bo mam więcej tych miasteczek- nie lubię badań terenowych)..eh..

    OdpowiedzUsuń