Prawa Autorskie

Chcesz zdjęcia lub teksty mojego autorstwa- skontaktuj się ze mną. Nie bądź złodziejaszkiem. :)

czwartek, 25 listopada 2010

święty Mikołaj istnieje:) i albo jest rok spóźniony, albo tydzień przed czasem;)


w 2008 roku gazety się rozpisywały,  była również TVP...  (nieskromne chyba ze mnie dziewcze, ale mam powody:)

bo tu dziś: prezent - niespodzianka:) mam swoje miejsce ( na końcu, ale zawsze) w podręczniku akademickim:) obok wywodów profesorów, doktorów habilitowanych, doktorantów... a biorąc pod uwagę fakt, że wtedy byłam studentką dopiero III roku studiów licencjackich (i nie resocjalizacji), to niemały sukces:)


Książka może i z 2009 roku, a mamy 2010 (końcówkę), ale duma i tak mnie rozpiera a i łezka wzruszenia zakręciła się w oku oraz miłego zaskoczenia tym bardziej nie ukrywam, bo tego to się w ogóle nie spodziewałam, że ktoś jeszcze o tym pamiętać będzie:) i to jeszcze jaka forma tej pamięci:)


http://www.teatr.zgora.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=128
http://mojaspacerologia.blogspot.com/2010/03/ja-swiatem-opisany.html#comments

2 komentarze: