Prawa Autorskie

Chcesz zdjęcia lub teksty mojego autorstwa- skontaktuj się ze mną. Nie bądź złodziejaszkiem. :)

czwartek, 14 października 2010

"Październik był jedną z tych rzeczy, które przychodziły na czas." Gabriel Garcia Marquez


"Niczego nie możemy dokonać bez samotności. Starałem się stworzyć siebie jako najzupełniejszą samotność. Ale mi się to nie udało. Odkąd istnieje zegar, niemożliwe jest osiągnięcie samotności. Czy wyobrażacie sobie pustelnika z zegarem? Trzeba więc zadowolić się "pozorną samotnością". W tej ograniczonej samotności, trzeba się jednak całkowicie pogrążyć". 
 Pablo Picasso

2 komentarze:

  1. Jakie piękne nostalgiczne zdjęcia... od razu kojarzą mi się z fotografiami z dawnych lat, z lat młodości mojej babci.

    OdpowiedzUsuń
  2. ..poniemieckie domy stoją przy drodze wyłożonej poniemiecką kostką brukową.. teraz domy i ludzie w ruinę popadają...tylko droga jaka była doskonała taka jest..

    OdpowiedzUsuń